Sunday, July 18, 2010

cInTA COpy ( Ctrl + C ) _ PAste(+ Ctrl+ V)

salam hye..guys...lme da h x update blog kaseh an??
wuhuuuuuuuuuuu..kije malmbak lah..huhuhhuhu..tulonnnnnnnnnnn!!!
wawawa...xpe..kaseh semptkn gak untuk tatapan xseberapa ni ekkk....
setelah ditegr bbeberapa kli oleh serog sahabt ni...tok kaseh update blog ni...akhrnye dikesemptn ini jua lah kusemptkn....hikhikhik....

ok....kaseh just nk share je 1 stry n bait2 kte ni...sagt romntik n penuh kesenian....((BAK KATE DAK2 GRAPHIC LAH))hihihih.. sesape yg fahm..dia akn mndalami ape itu...
cinta copy_paste...hihihih...

CINTA....bukan COPY+PASTE

dalam xsedar tanpa izin..aku hayati indah senyumanmu degn asyik,,,,,
terpanggil htiku untuk mnenalimu,,,tp xckup berani untuk dirimu..
namun....hatiku meronta...
tiap kali kte bertemu...aku keliru,,
ikhlas kh senyumn mu itu??
atau terpaksa tatkala aku memndang,,
sayag....kau warnai...duniaku yg suram..
kau adobe dgn warna2 dunia girang...
layer demi layer kau render jiwaku yang kelam dengn kotras2 yang asyik penuh degn tawa..
syg...izinkan aku crop hatimu bersatu dgn jiwaku...
sampi ble kte harus dalm dunia format soft copy begini??sampi ble??
bilakah kte dapt bersatu dalam JAPEG???PDF??

biar tiada software apepon yg dapt emmisahkn kte....tanpa save as kepada file lain,,
sayg,,,ko trnsparency kisah aku smlm...hingga tiada lg kelihatan....sayag inspirasi yang telah kau designkn ini
akan aku save dgn hight quality buat slme2nye...
cinta dan kash sayhku.... dalah tercipta dari coretan hatiku..
dari coretan sketches yag bermain2 di htiku..nmun ku ilhamkn menjdi sketches redering yg penuh dgn warna wani..cinta..jua kasih sayg,,,
segalanya ikhlas dari nukilan hatiku,,,,ikhlas untukmu,,,
bukn cinta copy.... paste di hti yang sunyi...
sayag...terima kasih diatas inspirasiku yang bru...
terima kasih sayg.....

No comments:

Post a Comment