Monday, June 7, 2010

Tentang KITA..Ye..Kita..


mornig2....selmt pg yg ceria..yeah!!..
ok smlm kaseh jnji nk share 1 thing rite??
hurmmmm..orite...lets be starting k...
kaseh da 1 cite nk shre ngn u all..n xthulah kn dak ni terse ke peke kan..n what ever it is..just nk bgthu...plssssss...STOP! ok?


guys...
kekdangkn..dalm dunia ni..kte xthukn...pe tujuan kte...coz kte masih lg mncari2 arah tujuan kte rite??
masih lg kompiuss ngn maslh sndri....but still carry on ngn maslah skeling...
yg dibwak dari diri sndri...LAIN.....
yg dri org lain..LAIN..
huhhhhhhhhhhhhh..sabo yolah kan....
n kte sndri xpernah lari dri 1 lg prob...iaitu...kompiusssss
pasallllll.....mne 1sahabat...teman....rakan...kengkawan...n so on..
kekadang plik gak kn malayan kerenh kengkwan ni...
memng xdinafikn...aku winduuuuuuuuuuuu~~~
windu ngn u ll sume guls..bnayak suke + duke + pahit+ maung+payau+busuk + tengik+bacin yg pernh kte lalui bersama kn??huhuh..bertekak cm nk terkeluaq anak tekak..
but for me..that nice..n really nice..klu x...hdup ni xdalah warne-warni dia...hakhakhak...
what everpon gurls...past is past...wlo cm ane sekalipon..u r still my frens....till d'end..

Biselahkn....klu dah sifat permpuan..da sifat cmburunye,,,
banyk cntacts cmburu dalm hubgn ktorg ni..hahah..agaknyelh..klu xda cmburu..xdalh perselisihan...tp best tau gaduh2 ni..klux cye..try u all gaduh..hahha..best gle wei...sampi mngis kuo ayer mte..hahah..best..huhuh..

n....cume 1 je,,,,,,hurmmmm
perangai this gurls yg xthulh nk descripe like what..
u know.....just want to say like this....

DAH MUAK!
DAH LOYER!
DAH NK TERKELUAR DAH ISI PEROT!!
DAH XLARAT NK BG PERKTAAN PE KT "DIA"
huhuhuhu.....

kawan2....sahabt2...korang2....awatnya hang jd gtu no??
ceq dok pelik la ni...
hang dlu xlh setrok ni...la ni..ishhh2.....
kesian lah...hurmmmm..tp dah la....ckopla2..nk tergelak pon ada..nk kesian pon ada...anyway..sabolah...xlayan kang...mmbe...xdilayan kng kesian..tp sampi ble lah nk jd cm ni??xpuas ke?? sudah2 sudah wei....kitrg dah muak ngn sume propaganda yg dah ko bentangkn untuk ktrg layari ok!!
SEMUANYA BASI!!
tahu ngak???
hihihi

rase tertipu..rse teraniaya...rse kesian pon ada kt this gurl ni u know..ckoplh sklai 2 ko dah pijak kple aku n ko kelentong aku ...n but now..huhhhhhh..sory ok....XKAN LAGI!!
klu aku ni..aku xkesahla...tp mmbe pling rapat ko tuh...
klu ko btol2 sygkn dia n hargai dia..but plss..jagn wat dia gituh ok..
klu ko nk wat aku..akuxkesah lah...
APA KU KESAH???hahahha
cam lagu 1 Nation M'Seas lak an..hihihihih...
jagn nk berpaling kesalahan sndri pada kemuliaan n keihlasan sesorg....
jagn nk wat muke TengIK ko klu ko dah wat slah then xnk mngaku...
we all just nk backup ko dlu..tp pe yg we all dapt??ko knekn ktrg balik..huhhhhhhhhhhh...
dlam kemaafan yg dah aku n mmbe aku ni berikn..tp xkn pernh we all lupe k..
harap ko ley berbah....tp..sme je...u r never cahnges!!

hurmmmm..ckup2lah tu ko nk creat 1 story n i think this is not 1..but have more story already ok...hahhhhhhhhhhhhhhhhhhh..
letih dgr cite ko ni...
tp nk wt cm ne..kesiaannnnnnn...layannnnnnnnnnnnnnn....hakhakhak...
tp 1 je...agaklh berbangga ngn ats cerite yg si dia nk nk sampikn..coz...dia pandi pilih konsep..hahaahha..
da Concept is...
she's like....kurang kasih sayg kot..hahahha...cm nk we all beri perhatian kt dia..
hahhahaha,,SUDAHHHHHHHHHHHHHHHH la weiiiiiiiiiiiiii
just enough ok??
bley x?? bukn we all xsyg ko...jagn nk blame we all...n ko rse cm diri ko tersisih...but watch out k...sape yg mmbuatkn diri ko cm tu..kalu bukn diri awak sndri kn???
suke mnyendri...n ske wat bodoh je tnpa lihat sekeling...
dlu xcm ni??pesal??ngatkn dah matang...kurang skit..ni??
waduhhhhhhhhhhhhhhh2 kasiiimmmmmmmmm....!!!
ngak bisa gini nih!!
huhhhhhhhhhhhhhhhhh

n 1 je nk pesan....'kalau nk res diri dihargai..hargailah org lain dulu k'
bru org lain akn hrgai diri tuh...
aahhhhhhhhhh.....letih dgr sume propa ko tuh.....
muke je cun...tp??huhhhhhhhhhhh....cicakpon lagi cun perangai dia kot dri dia..hakhakahka....what everpon..rahsia yg aku thu....aku xkn sebarkan kt org..pe yg ko dah buat///xpayah nk badget suciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..
aku benci hypokrit k!!
ko xpayh nk terjemahkn konye kepalsuan xpernh thu tentng hal ITU....
tp sbnrnye..ko lbh THU dari aku...
n great!! ko lbh hebat dari aku!!
bgos!!

huhhhhhhhh k lah guys...nk cite pasl sorg kwan ni..memg xkn hbis ye....pent..
tp da gak..mmbe yg bley ok...fun...tulh kne lh pnadia memilih kwan...
wlopon sehebat mne pon cabaran yg terjadi...aku terharu n bersyukor punye kwan2 yg brsame2 ngn aku untuk troskn hdup... dlu xpernh lupe...huhuhu..
u all tetap dihati....i wish gud luck for u n still happiness...to all my frens..yeah!!!
i miss u all....n what everpon..kte tetap...
KAWAN..SAHABAT...TEMAN..MMBER...


No comments:

Post a Comment